Information från styrelsen

Årsmöte 8 maj 2021

Årsmötet kommer att ske Lördagen 8 maj mellan kl. 11.00-14.00.
I år kommer årsmötet att hållas digitalt, via zoom. Detta för att alla ska ha en möjlighet att kunna vara delta på mötet, eftersom det finns restriktioner pga pandemin.

För att ni ska få en inbjudan till det digitala årsmötet, behöver de som vill delta i mötet skicka in uppgifter till styrelsens mailadress. Skicka ett mail till styrelsen@ekerovasby.se med ditt/era namn, postadress samt mailadress senast 1 maj. Några dagar innan mötet kommer ni sedan att få ett mail med en inbjudan till årsmötet och en länk och instruktioner till zoom. Det mailet kommer att skickas från Margit Hammarström. Det kommer att skickas en inbjudan per hushåll.

Ni som inte har möjlighet att delta i mötet, kan skriva en fullmakt för att någon av era grannar i samfälligheten ska agera som ombud. Om ni väljer att använda er av ombud, behöver styrelsen få in en skriftlig fullmakt senast 5 maj till vår postlåda som finns utanför tvättstugan.

Kallelse till årsmötet kommer att delas ut till era brevlådor senast 14 dagar innan årsmötet.
Med vänliga hälsningar, Styrelsen

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com